Thursday, March 10, 2022

#UKRAINE #УКРАЇНА

 Для прекрасних людей #УКРАЇНИ, моє серце з вами. Ми її теж не вільні. Ви не можете писати чи говорити будь-якою мовою, якою забажаєте. Ее

тут також все контролюється.

Жінка, яку я знав як моя бабуся, усиновила мою матір, і я був усвідомлений жорстокими діями більшовиків. Вона була росіянка. Вона народилася в Мурмуризмі і прибула до Нью-Йорка 27-річною дівчиною в 1927 році.

Я говорю все це тому, що написав пост безпосередньо перед цим, у якому він був спрямований безпосередньо на «його», оскільки «він» зробив «свої» перші напади. Світ досі в жаху. Моє серце не хотілося надіслати записку самому дияволу. Воно було написано російською мовою. Це було лише питанням часу, коли рекламодавці запанікують. Вони не усвідомлюють, що я був не філією, а амасадором.

У мене боляче серце.

Шукайте притулку. Рухайтеся і продовжуйте рухатися. Не хвилюйтеся, майбутнє буде забезпечене. Приїжджайте на деякий час до Техасу і закріпіть себе. Будьте з кращих людей. Будьте республіканцями. Не так, як скаржаться ті, що радіють.

Новий світ у криптовалюті, і ось чому ця війна. Ви всі одужаєте. Ми вам допоможемо. Якщо можливо, я розширю свою адресу, якщо у вас виникнуть запитання щодо Сан-Антоніо, Техас.

На початку року стає жарко і залишається таким протягом дев’яти місяців у році.

У вас усіх попереду багато роботи. Немає часу сумувати. Прийде той час. Це дуже негарна сутність.

Бабуся навчила мене молитві Блакитної армії:

Боже мій,

в єдності з Непорочним Серцем Марії,

Я пропоную Тобі Дорогоцінну Кров Ісуса,

від Усіх Вівтарів у всьому світі і приєднуючи до нього жертву кожної моєї думки, слова і дії цього дня.

О мій Ісусе,

Сьогодні я бажаю отримати всі відпустки та заслуги, які тільки можу, і пропоную їх разом із собою Непорочній Марії, щоб Вона найкраще застосувала їх до інтересів Найсвятішого Серця.

О, дорогоцінна кров Ісуса, спаси нас,

Непорочне Серце Марії, молись за нас,

Пресвяте Серце Ісуса помилуй нас

.... Скажи це рано вранці до кінця свого життя. Це проведе вас. Наприкінці дня скажіть «Дякую за Милосердя».

мені і моєму.

Томас

tomitheus@gmail.com

No comments: